min dröm...

jag drömmer ofta ofta om andra bloggare...
det är sjukt men kanske förståligt eftersom att jag läser deras bloggar varje dag..
dom blir på ett sätt en del av mitt liv...
(undrar om någon drömmer om mig??)
anywho, tänkte bara berätta lite kort om min dröm jag hade inatt;

jag är en seg jävel som inte har körkort än..
men vill så gärna ha det..
i drömmen har jag det.. och en bil..
jag o lars är uttråkade en fredag..
tar bilen till kära norrköping
(där jag aldrig varit utan bara åkt igenom flera ggr)
 och drar till 'otten' som jag lärt mig att det heter..
antar att det är någon slags club..
där träffar vi dessa två brudar (och deras coola polare);

(julia & emelie, säg till om jag inte får använda er bild...)
och har skitkul... =)

har tänkt flera gånger att vi är lika och säkert skulle ha skitkul om vi sågs..
å vem vet, en vacker dag kanske 'drömmen blir sann'...
hahha vad löjligt det lät.. =)

men men så vare iaf..
nu blire food...
bye!


norrköping.

Kommentarer
Postat av: Julia

hihi vilken jäkla dröm du. jag drömmer oxå om olika bloggerskor då och då, grejen är att jag är så dålig på att komma ihåg mina drömmar. jag fnissar lite åt dom när jag har vaknat men sen är dom borta igen x) men klart du ska festa med oss nån gång tkr jag! kram

2008-02-25 @ 13:35:13
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0