mina punkter...

saker jag tänker på nu för tiden;

* jag vill ha en grej, som jag kan få (jag är villig att betala), men förmodligen inte kommer att få, och får jag inte det så kommer jag att bli JÄTTEledsen...

* jag har mått illa som fan senaste veckorna.. har inte vetat vad det är... pratade med expert-mor som sa att det kan ju faktiskt vara så att jag blivit mer laktosintolerant (har varit det sen 10 år tillbax ca, å kunnat äta ost och dyl men ja, inte nu..).. å ja, det stämde ju bra märkte jag igår.. så nu sitter jag med värsta magonten (sen igår) och ser alldeles gravid ut (vilket jag INTE är.. hehe)...
det känns jobbigt...

* jag vill vill vill införskaffa ny soffa och ett pingisbord till lägenheten... (borde kanske vänta tills vi har en 2:a dock...)

* elin kling är fett cool... och nu pratar jag utseende och stil...

* jag gjorde matlåda (vegetarisk ostschnitzel med egna-gjorda potatisklyftor å så lite bea-sås) igår..
det har jag inte haft med mig till jobbet på mer än ett halvår typ.. bra mig!

* jag verkligen älskar roomservice (kanske en framtida karriär i det ämnet kanske...) och har en liten crush på gotlandsgubben.. j & m, ni är sååå sköna... hahaha!

* jag ser fram emot att läsa om er (era bloggar ca 17 st) varje dag.. kollar ofta för att det är så kul!!

* min man är den bästaste som finns i heeeela världen.... =) jag har så'n tur att jag har honom...

* jag tycker verkligen inte om alicia keys, vilket j*vla tönt asså.. blääh!!
(lyssna på p3 street när hon i reklamen säger 'hey ya'll this is alicia keys' med fetaste ghetto-dialekten, jag spyr av det... kan inte ens lyssna på hennes låtar längre, som faktiskt är bra...)

* man borde vara gladare å snällare mot sig själv och andra..
(även om det ofta är väldigt svårt) ... vill bara att allt ska bli bra igen snart......

...................................................................................................................


lista.

Kommentarer
Postat av: Julia

"* jag vill ha en grej, som jag kan få (jag är villig att betala), men förmodligen inte kommer att få, och får jag inte det så kommer jag att bli JÄTTEledsen..." nu blev jag ju nyfiken ;p what is it? haha

2008-02-08 @ 12:01:05
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0