stan smith, pingis and other...

hej igen...
tänkte lägga in lite bilder..
blir ju lite roligare så... =)
här är från förra helgen,
jag å lars var å spelade pingis...
helt ärligt med handen på hjärtat;
jag är mycket duktig!!!
   hehehe... =) kul var det!
sen tänkte jag visa mina nya sneakers...
jag köpte dom på sneakers n stuff i typ julas..
på rean.. skitdyra vanligtvis.. jag payade 350:-
yeeehaa! =)
   
snygga som tusan.. eller hur?
(gav mig fett med skavsår när jag inveg dom häromdagen dock.... :/.. )
ja, sen lite andra övriga bilder 'bara för att'.... =)
 'jul'godis 10:- mmmm....
 föööör goda.... =)
 min frulle alldeles nyss...
jaa det får vara allt för nu...
ska hälsa grattis till min kära syster som fyller tonåring idag...
hon är i egypten... as! ;)

njut av denna underbara lördag nu gott folk...


adidas.

Kommentarer
Postat av: Sarah

hejsan=)
ja det kostar, hur mycket beror på hur mycket du sälger för.. trader tar % en osåld avgift och en såld avgift. du får veta när anonsen är klar vad de blir..
sen skickar dom en räkning när du kommer över 50:-

Lycka till=)

2008-02-23 @ 13:40:03
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Julia

va roligt ni ser ut att ha haft det :D pingis lixom, waaay. det va längesen (: hur blev dina grejor från hm då? visa lite pics vetja ;D

2008-02-24 @ 18:10:17
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0