very good friday..

ja, det kan det gott bli..
slutar 14.00
då ska vi förhoppningsvis ta en skön promenad i solen upp till stan...
vi ska nämligen kolla på en lägenhet idag.. en med mycket potential..
verkar mycket bra.. hoppas verkligen på det bästa.. =)

sen ska vi handla lite fredagsgott,
folköl, läsk t mig och god mat..
sen mysa lite å ha en super-eftermiddag..

sen ska lars ut med kompis på krog/bar..
jag å andra sidan ska få njuta med familjen..
sova över hos mormor är inte fel..
plus att syrran har ju flyttat så jag måste ju spana in hennes lya..

ja, det ser ut att kunna bli en 'very good friday'....

hoppas ni mår bra och njuter av denna dag..
ta hand om er och ja, skämt bort er..
köp någe fint, ät något gott och säg til dig själv;
jag är grrrrreat!!


friday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0