vilken tur jag har...

som jag har letat alla dessa år efter en bra skinnjacka..
lagt ut dyra pengar för skinnjackor som jag knappt använt...
å sen har jag spanat in en på h&m länge nu som kostat 998:-
vilket är dyrt tycker jag.. även för en skinnjacka..
anywho, den har ändå varit slut..
men idag, idag hittar jag den på hm's outlet...
i rätt storlek och för 498:-
sen med 100:- rabatt så blir det endast 398:-
och sen har jag fått guldbonus 200+150x2 så jag skickade 350 av dom...
det innebär att min fina vårjacka i skinn kommer kosta mig ca 50:- (+liite frakt)
och jag har ändå kvar 150:- (+100 i presentkort sen förr) som lars kan få köpa nått fint för..
hahahaha... glad är jag iaf..
är den inte snygg;
image1159


luckyjacket.

Kommentarer
Postat av: Elin

svar; ja den var riktigt snygg faktiskt :D
får kanske ta och beställa den, inte så farligt pris osv :)
snygg skinnjacka föresten =D
ha det king! puss

2008-02-20 @ 17:20:48
URL: http://eelinbaackstrom.blogg.se
Postat av: Maja

riktigt snyggt, och va billigt det blev :D

2008-02-22 @ 12:50:06
URL: http://majapirayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0