vilket jubileum...

fuck hörrni, idag har jag jobbat på mitt jobb i exakt 2 år...
det är inte klokt..
tiden har rusat förbi.. shit...
tänkte visa en grej,
som jag visserligen skäms lite över men okey,
jag gört för er..
alla behöver ett gott skratt...
i april 2006 ser jag denna bild sitta inramad
(så att alla ser) på mitt jobb;

hahaha ser ju inte ens ut som jag..
helt ful!!!!
(fick fina priser dock... =)...)
any who...
den bilden satt på ett vitt papper och där stod det;
'månades säljare, kvällstid, linnéa fallström,
för dina fina säljprestationer under mars månad
tilldelas du månadens säljare kvällstid, 2006-04-05'

hehehe, kan liksom inte sluta tänkte på det..
det där är inte jag..
vem är det där? ingen aning..
anywho, stort grattis till mig och jobbet 
....som firar 2 år tillsammans idag..

mycket har hänt sen dess.... =)


media.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0