allright...

jag har inget att skriva.
jag är negativ.
och ganska nojjig.
olycklig.
typ sådär..
tänker kanske lägga ner det här med bloggen?
eller...?
jag vet inte.
jag vet ingenting.
har som sagt inget att säga.
och skulle jag säga nått så blir det nog med all säkerhet
negativt.
jag läser om er iaf.
saknar er ibland.
undrar om ni saknar mig...
önskar fan att vi kunde träffats i verkligheten.
skulle ha varit kul.
kanske jag varit lite gladare nu för tiden.
får se hur det går med bloggen.
får se hur det går för mig.
hur går det för er?



 

negativiteter.


Kommentarer
Postat av: Richard Karlsson

Meeeeeeh. Du får inte lägga ner! Skärpning för fan! Ta dig i kragen och ryck upp dig!

2008-01-08 @ 21:39:28
URL: http://www.rillek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0