big issues....?

okej, kolla här;
19.30 vänner

20.00 ugly betty

21.00 i huvudet på...

22.00 brothers and sisters

23.00 seinfeld

23.30 scrubs x2

00.30 spin city


hur ska jag hinna med någont annat än detta? =)
det värsta är att kl.21.00 börjar även;

som jag faktiskt skulle vilja se..

får nog skippa de senaste programmen så jag får min skönhetssömn..
å kanske klämma in en dusch under miss gynnings program för jag är inte så upphetsad över handlingen i det ikväll.. (dock så rockade förra/första avsnittet)

oh well, kanske ska slänga ut den där burken helt å hållet..
vilket liv... =)

tur att mina planer för kvällen är;
dricka cola och ta en cigg... =)



tablå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0