I'm dreaming...

jo det är sant..
jag drömmer ofta drömmar om andra bloggare
(bloggerskor kanske man säger om det är tjejer)
och ja, det är ju sjukt på ett sätt, eftersom att jag aldrig har träffat någon av dom..
men helt naturligt på ett annat sätt eftersom att jag läser deras bloggar flera ggr/dag..

häromnatten drömde jag om en viss donna...
och jag blev helt chockad i sömnen för att jag hörde hennes röst..
jag vet ju inte hur hon låter..
eller vad hon har för dialekt..
men ja, så är det iaf..
har drömt om flera av er därute..
flera gånger..

hahaha, lite roligt sådär.. =)
nu ska jag börja jobba.. kom in 7.30 idag..
bra linnéa...

kram på er och kom ihåg;
tänk er in på ett bra humör idag..
så blir allt mycket roligare..


dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0