lite allt möjligt...

lördag.. härligt..
fredagen var som många andra fredagar...
man är slutkörd efter en hård vecka..
men ack så mysigt man har..
när man vet att det är helg..
å när man är med sin baby.. =)

tänkte lägg in lite bilder....
inhandlat från hindersmässan;
  
marknadsnougat och karameller, cool tröja från försvarsmakten/lumpen.. =)
även ett par skööööna vantar...
sen köpte vi nya hörlurar till lars, små fotoalbum och en...
 extern hårddisk..
liten å smidig modern sak.. hehe.. =)
även en ny liten vattenpipa;

den var god igår...
sen hade h&m kommit;
  
underbar pyjamas som var jätteskön... *övernöjd*
(från barnavd. å passade perfekt...)
gula t-shirten fick jag ju också med i vitt...
å sen det underbara fjärilshalsbandet..
sen tänkte jag skryta lite om hur gott vi åt igår;

mmmm... tacos.. så gott...
oh well, idag blir det nog lite stan
å sen ska jag till familjen och mysa...
så lars får grabb-lördag... =)

hoppas ni har det bra..
jag måste bara säga;
njut!


alot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0