skinny me...

jag blir så arg och ledsen...

såg nån dokumentär förut...
extreme: dead skinny celebrities,
'spinkighet är som en epidemi bland hollywoods kvinnliga stjärnor och den visar inga tecken på att avta.
men en besatthet vid att se bra ut på utsidan kan orsaka skada på insidan.
här utreds de metoder och dieter som stjärnorna tar till för att till varje pris gå ner i vikt.'

jag blir upprörd över att världen förstörs.
den blir mer å mer fucked up för varje dag..
när det gäller allt.
maten vi äter.
kläderna vi tar på oss.
miljön.
hur vi ska och borde se ut.
allt...

tänk hur idealen såg ut på t ex 90-talet..
oj, dom brudarna är nog fan tjocka nu enligt de flesta..
usch...!
och som de sa i dokumentären;
vi 'vanliga människor' tänker oj, vad smala de är,
det där är inte bra, inte fint och farligt för hälsan..
men ooh hur gör de för att bli så smala....

vi blir splittrade..
vet inte vad vi ska tänka och tycka...
jäkla världen spårar ur och ja, vi sitter bara å kollar på och rycks med..

nje, vill inte det.........


hysteri.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan!
men gu va bra att kjolen är bra!! *wieee* måste tyvärr vänta 2 veckor tror jag! KRAM

2008-01-13 @ 21:01:59
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Richard Karlsson

Hehe men jag tyckte den var rolig :) visst lite fjantig och aningen B kanske, men jag skrattade asmkt. Vvvvvvagina! hahahaha! och när pappan slog till mamman så hon svimmade, haha! fan vad jag skrattade (men gud vad hemskt, vad skriver jag?) Aah Atonement kommer du gilla skarpt!

2008-01-13 @ 23:14:06
URL: http://www.rillek.wordpress.com
Postat av: Richard

Har du sett att det kommi en andra säsong av Jericho? Såg det precis! aaaah, nu vet jag allt nån som jublar :D

2008-01-14 @ 11:59:10
URL: http://www.rillek.wordpress.com
Postat av: Maja

ah vilken tur :) hela träningssettet kostade bara 74 :- , sjukt billigt! :)

håller med dig i ditt inlägg, det är sjukt!

2008-01-14 @ 18:01:51
URL: http://majapirayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0