weee...

var lite på stan efter jobbet...
letade efter byxor på gina tricot, vero moda och entertainment..
no luck.. ger nog upp hoppet på cheap monday.. igen...
jag har verkligen svårt att hitta bra jeans.. synd.. =(

hittade dock ett par saker på we då det var 70% rea..
yeahheey...
 
&
 
nice huh? =)
ser faktiskt lite ut som ett nattlinne härifrån men nje, en skitsnygg klänning/tunika..
kostat 600:- nu 180:- kardan!
sen införskaffade jag;

skitbra... brukade köra med den foundationen förr..
men ja, nu sminkar jag ju mig aldrig..
köpte blushen för att få lite färg så här på vintern..

yeye, håller på att tvätta.. ska snart ta ett bad å sen mysa...
imorrn börjar jag 7... bläää...

ps. älska varandra...


vinröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0