beslutsångestfyllt väder...

först spö-regnar det..
sen skiner solen och himlen är knallblå..
sen blir det regn och blixt å åska...
sen solsken igen....
å sen har det hållt på så hela dagen...
nu är det skapligt väder iaf... =)
har handlat lite gott på ica...
apelsinmarmelad, rostbörd, å lyxig cola i glasflaskor..
sen en nektarin och lite öl till lars.. =)
idag har jag vilat på balkongen på en filt..
(varit såååå trött)
å sen kollat på en massa 'lilla huset...'
oh, I just love it so!!!
ikväll blire mys med film...
och kanske en drink (*läs cola) på stan med vänner...
mina tankar är splittrade idag.. å konstiga...
vet varken ut eller in... det är jobbigt att ha inte kunna slappna av...
oh well, en sak vet jag iaf,
å det är att jag absolut avskyr orättvisor..
folk som dömer... när man blir behandlad som skit när allt man vill är väl...
varför kan inte människor vara snälla mot varandra....?
varför kan vi inte älska varandra och försöka hjälpa varandra...?
istället för att vara avundsjuka, arga och själviska...
blir så ledsen när jag tänker på hur sjuk världen är..
snälla, alla som bryr sig.......;

-do to others........-


tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0