definitely, maybe...

det bara regnar å regnar å regnar...
är väl helt okej nu för jag jobbar ändå..
men nästa vecka är det bäst att det blir sol å sommar asså...

skulle ha gått förbi tatueringsstudion på vägen hem...
å frågat om tid och pris för min tattoo å så..
 å jag gick in.. å sen ut..
vet inte varför jag inte frågade..
men nu, när jag är hemma å funderar på det så
jo, jag vill verkligen göra den tatueringen...
frågan är var....?
får läggas på hyllan tills jag är helt säker....
sen har jag myst hemma i regnet å kollat på film..
den var bra..
dåligt är dock att både jag å lars har ooont i huvudena..
å har haft hela dagen typ..
inte bra..
jag börjar fundera över att jag kanske behöver glajjer... suck..
lika bra kanske..får kolla upp det...
jaja, tänkte bara checka in!
stay cool...


mån.

Kommentarer
Postat av: Julia

det kostade 400 spänn :) mitt provisoriska kostade hela 950.. så det lönar ju sej att ha ett riktigt pass till hands kan jag iaf tala om :p

har ingen bild på mej i dom vad jag vet.. försökte faktiskt leta reda på dom igår, glasögonen. vet inte riktigt vart dom är om jag ska va ärlig :| jag kör på linser nu ibland. försöker vänja mej vid det. trivs inte i glasögon tkr det är jobbigt att ha nåt på näsan hela tiden x)

huvudvärk kan ju bero på att man ser dåligt ja, boka in en synundersökning vetja :)

2008-07-22 @ 13:46:17
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0