elizabeth arden...

ja, jag är ju ett stort fan av 'skin protectant' från arden..
eight hour cream som den heter;

använder den mest till läpparna...
(har varit beroende av läppsyl, försvarets m,m men den här klår allt...)
men den funkar ju även om man är lite torr/narig nånstans...
men asså, den är ju lite otymplig, vill ju gärna kunna stoppa saker i fickan..
och även att jag måste applicera med fingret är jobbigt, då jag alltid måste se till att vara väldigt ren..
(vilket inte är lätt på detta jobb med alla äckliga smutsiga 18-åringar, hehe)
vi gillar ju inte bakterier..
men nu, gott folk, har jag hittat denna;

elizabeth arden eight hour cream lip protectant...!
vad tror ni om det då?
jag tror det blir skitbra..
å istället för att gå till affären å köpa en för typ 300 spänn..
så fixade jag hem den från tradera...
för 61 kr... yeay!! (ny såklart!!!)
kommer väl på mån antar jag..
då ska jag ge er ett utlåtande! =)
ha en bra dag nu alles-so-sammen...
(eller hur man för fanken säger...)


läppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0