finaste tavlan...

hej alla....
min facebook är skev för er som bryr er...
annars spekulerar jag mest i hur det ska gå för min stackars cykel som inte funkar riktigt som den ska..
hm... älskade biken...
tänkte visa en ganska taskig bild av den finaste tavlan jag vet..
eller ja, tavla å tavla, mer än inramad liten affish...
den sitter hos mamma å en vacker dag stjäl jag den.. =)

ser ni vad det står?
vackert! =)

här kommer lite fler bilder när vi ändå är igång;

very much cool dog... =) (bild är från nån tidning)

cool badrumsvägg på en restaurangtoalett... =)
 
en extremt perfekt semesterdag vid rynningeviken..
   
lite jaaaag.. (bild nr 4 är ju nya profil-bilden..)
sååå, nu blire lite mat tror jag...
have a nice evening...


bla.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Naa vad söt du är :D

2008-07-17 @ 22:25:20
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0