helg-planer...

har jag några såna...?
ja, jag ska köpa nya favoriterna;
coca cola i glasflaskor, sura ahlregns bilar och m-kulor...
mmmmm...
å sen bara mysa i soffan ...
(eller helst i solen om det kommer nån som stannar mer än 5 min...)
sen har jag andra planer på g.
tatueringsplaner... =)
har velat göra en grej länge nu..
men då jag inte är säker på hur jag ska göra den så får det vänta..
å igår kom det till mig..
den bästa idén... den snyggaste å bästa...
längtar och är pirrig..
vill göra den NU...
kommer bli sååå bra... =)
visar inte nu, får bli en "överraskning".. hihi...
jaja, nu ska jag sätta igång här..
hoppas ni där ute tar hand om varandra och är snälla mot era medmänniskor..
jag vet, det är svårt ibland..
men försök, allt blir så mycket bättre, lättare och roligare om vi är glada och snälla.. =)
njut! fredagen är här!

plans.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu finns svaren i bloggen :)

2008-07-18 @ 14:27:02
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: Julia

TACK, jag ÄR pissed-off x) haha nä vars det har lagt sej lite nu. det löser ju sej menar jag. pallar inte va arg det tar så mkt på krafterna. spännande tattueringen låter då :) jag vill oxå ha, men vad? :( kram!

2008-07-18 @ 18:07:56
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0