jag....glasögon...?

ja, som sagt tidigare så finns det en chans att jag behöver brillor..
så jag har provat folks glasögon de senaste dagarna...
jag passar sådär asså... ;
 
larsåkes glasögon, ser jag väldigt bra i (på långt håll då)
passar helt okej på mig (lite stora bara..)...

brorsans glasögon var okej.. utseendemässigt asså..
jag såg väldigt bra i dessa...

brorsans gamla glasögon var ingen hit.
jag ser ut som en extremt ful, kvinnlig harry potter...
skandal! =) såg inge vidare i dom heller, lite svaga...
jaja, sen provade jag jannes (mammas man) och denise's...
dom var inte så bra..
men vi får se hur det hela slutar då jag varit hos optikern... =)


glajjer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0