little house on the prairie...

ja, jag är helt totalt besatt av lilla huset på prärien...
kollade jämt på det när jag i 10-årsåldern...
jag och min syrra ville ha det precis som dom och bad mamma sy nattlinnen med nattmössor åt oss..
å vi ville ha 'sysslor' och ja, vi kollade jämt och hela familjen älskar det...
nu, när jag fyllde fick jag säsong 1 & 2 på dvd och har snart kolalt färdigt...
jag ska ska ska beställa fler säsonger snaaaart...
finns dock inte i sverige så man måste importera men amazon har bra priser... =)
jag är så otroligt trött på den tid vi lever i, allt blir bara värre å värre, på alla sätt..
det enda som är bättre nu än då är att vi kan få bättre sjukvård..
men tänk, tänk att få bo i lilla walnut grove... =)
yeye, tänkte lägga lite bilder....;
  
 är han inte heeeet...? =)
 alla 9 säsonger...
  vilket par... mr & mrs ingalls... =)
 å så laura såklart... =)
älskar det såååå!!!
vill kolla jämt!!! =)
jaja, nu måste jag jobba...
later!


ingalls.

Kommentarer
Postat av: Jessica Simpson

Excellent site!

2010-10-18 @ 07:40:35
URL: http://jessica-simpson.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0