ren å fresh kväll med alba...

ja, nu har jag kört på orbitreken *duktig är jag* och duschat..
såå skönt när man verkligen gör sig ren (om ni förstår)
har i balsam extra länge, peelar hela kroppen, tvålar riiiiktigt ordentligt,
tom iiii öronen och rakar sig så man har hel-lena ben å så...
känns bra! =)
ska ta en cola och kolla på good luck chuck sen...
har sett den förr men jag bara ääälskar jessica alba..
väntar bara in lars som också ville raka sig och duscha.. =)
mys har vi!
å inte långt kvar till semester nu heller... yeay!
dåligt med bilder senaste dagarna...
ska försöka styra upp det imorrn...
ps. sa ju att jag börjat tjuvkolla på gamla serien 'mirror mirror' på you tube...
nu har jag sett 18/20 avsnitt och ska se de sista imorrn..
*spääännande...* hihi.. jag=nörd! =)
stay well!


kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0