saturdays-städning...

yes, vaknade strax innan 10.00 för att kolla på wildfire, såklart! =)
sen har jag läst bloggar och myst med coco pops framför tv:n..
men sen fick jag ett ryck och STORstädade badrummet..
bra mig!
next=köket!
å sen, när lars vaknat så blire dammsugning och så...
tvätta ska vi göra imorrn..
jag bara ääälskar när det är fint, fräsht och ordning..
skönt för själen kan man säga... =)
igår var jag trööött... lite huvudvärk också..
såg film och läste lite ur min bok som jag förövrigt typ inte kan sluta läsa...
(ska berätta om den senare....)
helmysig fredag..
ikväll vet jag inte vad som händer..
kanske organisera garderober å så...?
när jag ändå är igång menar jag.. =)
hoppas ni njuter trots regnväder och att ni tar hand om era nära å kära...
kom ihåg, rätt som det är så kanske de inte finns där.....
man ska ta vara på dagen och älska så gott det bara går..
yeye, tjo då!


clean.

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: ja jo men tänk om jag inte alltid är liten då :| elr tuff? haha. nej men nåt på grekiska håller jag med dej om skulle passa fint. behöver ju inte alla fatta vad det handlar om heller så kan man va lite mystisk sådär ;) jag ska nog ta och göra en tattuering i höst alltså. blev sugen nu.

verkar som att aalla städar idag x) även jag ska försöka ta itu med det där ;p

2008-07-20 @ 16:43:09
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0