sex and the city...

ja, asså jag är ett stoooort fan av serien...
ääälskade att sitta och kedjeröka med carrie och lyssna på
" ...and I coudn't help but wonder...."
hehe...
sen kom ju filmen..
jag hatar bio så jag var inte iväg å såg den direkt som de flesta andra..
har hört folks åsikter om den från höger å vänster..
å ja, såg fram emot att se den men var inte direkt as-taggad..
har nu sett den och ja, jag gillade den..
men inte mer än så..
för mycket deppig var den måste jag säga...
men men, inge slöseri på tid iaf.. den var cool..
imorrn börjar jag sista jobb-veckan innan min andra semester som är på 3 veckor...
nice...
ska lägga mig snart...
men innan det vill jag önska frid och lycka till en person därute som nyligen förlorat sin far...
god bless!


movie.

Kommentarer
Postat av: Patrickvilde

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2010-12-07 @ 07:47:48
URL: http://patrickvilde.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0