sömlösa underkläder...

oj vad jag har letat efter det..
särskilt string och en topp...
fick ett par sömlösa trosor av pappa för flera år sen..
men de trosorna är ju long gone nu..
iaf, så mailade jag en tjej som var jättesnäll och gick med på att ta en beställning från mig..
även fast de egentligen inte gör så... =)
så snart får jag hem 3 st;
 sömlösa string...
och 2 st;
 sömlösa set..
svart med röda hjärtan på.. gulligt värre!
väntar ivrigt! =)
å priset, för allt; 115:- + lite frakt..
kalas-bra!!!
näh, nu blire jobb, å hörrni, idag är det fredag..
tjoho!


 
seamless.


 


Kommentarer
Postat av: Julia

har inga kort på mej när jag är liten! lämnat allt sånt hemma vetdu. men får jag tag i nåra kan jag givetvis lägga upp ett par ;p

jag köpte trosor utan sömmar här om dagen ju! sloggi, dom måste du prova :) dösköna. kram!

2008-07-12 @ 21:59:53
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0