värdig ursäkt...

ja, jag är jättedålig på att uppdatera...
men det är extremt bra väder och jag har semester..
det får man ha överseende med... =)
jag älskar ledighet å vill aldrig jobba igen...
sen har jag upptäckt grekisk mat...
(åt det första gången på min födelsedag och igår igen)
det är sååå gott att jag vill äta det varje dag...
mmmm....
jaja, idag ska vi till rynningeviken som det heter å bara mysa...
kanske kan lägga lite bilder sen..
men för nu så får jag önska en bra dag för kalaspuffarna väntar.. =)


solsken.

Kommentarer
Postat av: Julia

haha nej det visste jag inte! men va skönt att höra att den funkar för dej då :D så många som har snackat skit om den stackarn :/ men äh, man får väl va lite försiktig med den då om det nu skulle va så. jag älskar den iaf :) lätt den finaste bland dom som fanns på telenor. har du oxå en röd? :p åsså har du upptäckt grekisk mat! bra där ;)

2008-07-04 @ 12:50:13
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0