den 20 juni -08...

som sagt, en speciell dag..
första semesterdag...
midsommarafton..
  midsommar -07
å min och larsåkes 2 årsdag....
det är så otroligt att man kan känna sån stark kärlek till någon som jag gör för lars..
efter 2 år älskar jag honom mer än någonsin..
han är det bästa i mitt liv och samtidigt som han gör mig het inuti så är han min absoluta favoritperson och bästa vän..
jag vill tacka för att du står ut med mig, älskar mig och finns där för mig..
det har varit ett svårt år och nu kommer bättre tider..
jag älskar dig och kommer aldrig lämna dig eller låta dig gå..
det är du & jag... för alltid!!!! =)
puss babe!

 1-årspresent från lars... =)
(på ett träd i våran park..)
 
  
  

I love you baby!



 

twoyear.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0