fortfarande duktig...

ja, jag ville faktiskt bara dyka in för att säga att jag är fortfarande rökfri..
många bloggare skriver att nu ska jag sluta röka och sen hör man inget mer om det å så har de börjat röka igen..
men icke jag...
snart har jag varit rökfri i 2 mån...
och även om jag är sugen ibland så har jag aldrig varit nära att ta en cigg...
jag är ju en icke-rökare nu... =)

å sen måste jag ju nämna att jag inte druckit en droppe alkohol på minst 7 månader...
inget alls...
är stolt..
slutade dricka av en anledning men sen har det tillkommit fler anledningar under tiden...
kan ta det en annan gång..
men ja,

alkoholfri - minst 7 mån
rökfri - snart 2 mån

bra gjort linnea...
jag är stolt över mig själv och det är andra också.. =)

now, lets have a nice day!


fri.

Kommentarer
Postat av: Julia

grattis :D elr nåt. haha. men ärligt talat du ska va stolt över dej själv tkr jag. funderar på att lägga ner jag med. åtminstonne alkoholen.. orsakar så jävla mkt problem ibland som man helst skulle va utan. vet inte riktigt om det är värt det, konsekvenserna i vissa fall lixom. tåls att tänkas på.. kram sötnos!

2008-06-23 @ 14:57:06
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0