lite om dagen D...

jaa, det blir ju oftast på samma sätt när familjen/släkten samlas..
blir så trött..
kan det aldrig få vara lugnt....?
å så var jag typ sjuk igår, svullen hals och allmänt svag...
jobbigt...
men lite trevligt var det med gott fika, guitar hero och fina presenter..
fick allt jag önskat mig (-2 grejer som är mycket lätta att styra själv...)...
sen åt vi goooood kolgrillad grek-mat.. bästaste ever!!!!
å, ja jag känner mig äldre nu och det känns braaa! =)
har dock lite ångest över idag..
lars ska åka t stälje och jag vet inte hur jag vill göra..
ska jag följa med? ska jag dra till moster å kusinerna i lindesberg?
ska jag stanna hemma, alldeles ensam?
suck... kan inte ta ett beslut... :/
jaja, bilder kommer så snart jag orkar..
på mig, lägenheten m,m...
bye now!

decide.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0