blondie-sugen...

jag erkänner..
jag är lite blond-sugen..
det var ett tag sen...
under min uppväxt har jag varit blond på våren/sommaren
och sen brunhårig på hösten/vintern...
(sen jag var typ 13 år..)
men nu har jag varit brunhårig läääänge...
blir nog inga blondinfasoner för mig..
(inte nu iaf...)
men man kan få vilja ibland.. =)

dessa bjuder jag på ikväll;
(det är ju trots allt påsk...)
  
kanske dessa också;
(jag gillar dom bilderna)
  

så.
njut av bilderna och resten av denna kväll.. ;)

tjo!


blondigen.

Kommentarer
Postat av: Julia

jaaa du ska vara blond tkr jag! elr alltså du är jättefin i mörkt hår med men du passade verkligen jättenbra i sådär ljust :D inte alla som gör (inte jag)! hoppas du haft en jättebra påsk med :) kram!

2008-03-25 @ 00:17:37
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0