he's home...

äntligen är baby hemma hos mig i mina armar igen...
vi har haft pizzanight framför tv:n..
ikväll blir det mys.. (som vanligt... hehe)
har längtat så efter min lars.. =)

kalas idag...
för mormor (65) och syster (19)..
släkten på besök..
alltid lika roligt och intressant... =)
min lilla sötaste kusin, sandra 5½ år är sååå skön...
1. hon kan läsa!!!! (har inte ens börjat lekis lisom..) klockren!!
2. hon kan dansa bättre än shakira och beyonce..
vilken bootie hon har asså..
(fast hon är smal som en pinne, den lilla lilla kroppen....) 
och hon shakar den bättre än alla asså..
haha, skrattade högt och hennes lilla rumpa var all over the place... =)
filmade med mobilen men kvaliten sög..
(kanske lägger in den sen ändå... =)...)

oh well, har ni haft det bra?
det har jag...
nu ska jag pussa min älskade...

stay fresh...


larsiler.

Kommentarer
Postat av: Angelina Jolie

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2010-10-14 @ 10:22:16
URL: http://angelina-jolie.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0