is it so hard...?

asså ni som känner mig, väl, vet att jag tänker mycket..
för mycket..
jag förstår inte själv ibland hur alla dessa tankar får plats..
å var dom kommer ifrån..
jag vill vara som joey i vänner..
han tänker inte mycket han..
och när han gör det så är det på bra å enkla grejer,
som smörgåsar och sex...

det har varit en sak om jag gillade att tänka så himla mycket
och kunde hantera alla dessa sjuka saker som vimlar omkring där inne i mitt huvud..
men jag kan inte och vill inte det...
jag vill inte tänka så mycket..
jag vill bara sluta..
lars säger att jag måste distrahera mig,
ränka får eller kolla på parkeringen hur många bilar det finns..
eller nått sån't...
men jag har svårt för att bara stänga av..
det är också störande..

jag önskar att jag hade bättre folk runt omkring mig..
då hade alla problem varit så mycket lättare att lösa..
men neeej,
folk är elaka.
kalla.
dömmande.
och allmänt förstörda av samhället.
ingen bara är längre.
alla gör sig till.

och jag är så himla trött på allt...
go away, all of it and everything...


tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0