kan man tänka sig....?

att JAG ska titta på melodifestivalen imorrn...
image1234
näääehh asså..
varje år när vi var yngre brukade jag å mina 'bästisar' kolla..
å jag hatade det jämt..
å har i princip alltid gjort..
usch..
har inget emot schlagermusik,
jag blir helt enkelt inte road bara...


men i år ser jag fram emot det riktigt mycket..
har fixat bra sällskap och det ska bli,
ja, jag erkänner jätteskoj! =)

jag hejjar på dessa;
charlotte perelli
sibel
nordman
frida feat. headline

=)

detta nyfunna intresse kan bero på allt prat och alla låtar som spelats i radio..
lyssnar ju på mix megapol heeela dagarna.. =)

anywho, idag ska jag njuuuuuta av att ha fredag..
yeay!
bästa dagen!

ta hand om er gott folk.
låt ingen köra på er med deras bil!!!! ;)

festival.


Kommentarer
Postat av: Julia

sv: ja alltså det är läskigt det där men jag är verkligen jätteförsiktig när det är cyklister i närheten och jag är ute och kör. håller vääärldens avstånd. skulle förmodligen svimma om jag råkade köra på nån :| usch ja.
är det så kallad slutfinal på det där imorrn alltså? :D då måste man ju nästan se!

2008-03-14 @ 13:03:54
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: ..:Sarah:..

hejsan=)
jag ska ikke kolla, hihi, jag kommer undan!
men ang den där volym grjen.. jasså sliter den så mycket? va ju inge bra.. men en bra sak är ju att jag tvättar håret typ en gång i veckan, så den kommer ju inte att användas varje dag.. håller i sig idag med:-)

PUSS å ha en super helg du med!

2008-03-14 @ 21:10:31
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0