klädpolicy...

japp, det har vi fått nu på jobbet..
sug mig..
vi har haft det typ tidigare.
men då räckte det med att vi var 'hela å rena'...
nu får vi inte ens ha t-shirt...
jo, om det är piké...
å inte ziphoodies...
med mera...
sjukt..
sitter här i skjorta nu..
å jag gillar det inte...

tur för dom att jag fortfarande får ha tajts och converse..
annars kan jag lova att det blivit krig..

å sen säger dom;
-ni får inte visa era tauteringar när vi har kundbesök..
men säg till när det kommer kunder då!!
idioter...

hm..
jag är arg..
det är skitmycket att göra..
å ingen kan nått eller fattar nått...
trött blir man!!!!

men ska försöka bli positiv och glad,
solen skiner ju trots allt.. =)

suck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

baby jag vill suga dig!
haha, hej det är katti, jag tycker det är bra att du är arg på jävla skit vm... allvarligt säg till om det är kundbesök!

2008-03-05 @ 00:07:24
Postat av: Sarah

ja idag är då jag possitiv och glad!! gah!! va fiiint de var!! visst är det jag nu, mer än någonsin!

2008-03-05 @ 11:06:22
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0