kort påskupdate...

oj då, jag försvann visst ett tag..
men det är okej, det är trots allt påsklov..
men idag är sista dagen =( så då tänkte jag skriva ett par rader..

i fredags fyllde lillebror år så då blev det fika hos far..
där fick jag även träffa pappas flickvän från tallin,
hon var jättetrevlig och rolig.. bra jobbat farsan...

sen måste jag erkänna att helgen mest bestått av
godsaker, mys, ett par filmer och en massa vännerprogram...

jag är nöjd med denna påsk
även fast vi inte gjorde något traditionellt som de flesta andra..

idag ska jag njuta lite till och imorrn är det vardag igen..
suck...

men jag är glad, tror jag... =)

hoppas ni mår bra och njuter av faktumet att
snart är det vår!!!


update.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0