new stuff...

japp, blev lite handling på stan faktiskt...
check it;
  
(haha, har pyjamas på mig... skitsamma...)
kragar iaf... å det räcker...
tänker inte ändra hela min stil för idioter på mitt jobb...
(yeah, you go girl!!!)

lars köpte sig ett par skjortor och en fin slipover...
sen god mat-handling...
kyckling, ramlösa blåbär, avokade, kiwi och mycket mer gott.. =)

tänkte också nämn att jag fick en riktigt solig promenad hem från jobbet...

ser ut som att det är jättemolnigt bakom mig..
men solen strålade och himlen sprack upp och blev alldeles blå..
yeay!!

nu; men men men.... =)
(two and a half men asså för er som inte fattade...)


kragar.

Kommentarer
Postat av: Julia

haha så söt bilden på dej där utomhus! :D låter najs med en solig promenad. känns som det va ett tag sen solen tittade fram här nu :/ nå väl, det kommer väl. hoppas allt är bra med dej sötnos!

2008-03-11 @ 15:07:18
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0