sad smurf...

ja, lars kallar mig smurf..
mest för han tycker att jag är så liten..
men också för jag har en knallblå 'pyjamas'...
(sen är jag ju lilla my också för min frilla ibland...
och okej, för att jag är liten igen...)

men anywho,
imorrn åker lars bort... =(
han drar till sthlm/stälje över helgen..
har tandläkartid (går gratis där) och ska hälsa på vänner å familj...
jag ska iofs rå om mig själv och träffa släkten för kalas..
så det blir mys...

men jag kommer sakna min babe..
så då blir jag sad smurf;
image1194


smurfi.

Kommentarer
Postat av: stor-spodda

ha niii! jag kommer sakna dig också min elsk. Nu har jag iaf läst din blogg lite.. Och nu ska jag rapportera Winback!

2008-03-06 @ 14:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0