snart gäller det...

...en gång för alla..
sen släpper jag det för alltid..
kommer ni ihåg detta;

"saker jag tänker på nu för tiden;

* jag vill ha en grej, som jag kan få (jag är villig att betala), men förmodligen inte kommer att få, och får jag inte det så kommer jag att bli JÄTTEledsen..."


skrivet den 7 feb -08

jättelöjlig grej verkligen..
men asså när jag hakar upp mig på någonting eller ja, kommer på att jag vill ha något eller göra något..
vad det än är, så måste det ske..

nu har jag blivit äldre och så och inser att allt kan inte hända nu på en gång och man får inte alltid som man vill..

men ang den här grejen som jag vill ha nu...
jag har varit 'nära' att få den flera gånger..
men icke..
men i eftermiddag får vi veta..
om jag en gång för alla ska få det eller inte...

så vi hörs... =)


grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0