to the ground...

den här dagen började inte bra...
jag blev påkörd av en bil på väg till jobbet...
usch...
jag cyklade, i regnet..
och sen blev jag påkörd och flög av cykeln,
pang ner i marken.

det var inte mitt fel.
jag är mycket duktig i trafiken, helt ärligt.
föraren såg sig inte för.

men det gick bra.
jag blev däremot väldigt chockad.
tårarna forsade ner medan jag cyklade vidare mot jobbet...
men där fanns lars som tröstade...

nu börjar dock skadorna krypa fram..
knät gör ont..
svanskotan känns inte som vanligt
och jag har ont i huvudet och mina jeans är smutsiga!!!!

jag tröstar mig nu med en god frukost..
yoggi delikatess mjölkkola...

ja, jag har faktiskt inte så mycket mer att säga om saken..
känns otäckt när jag ser händelseförloppet framför mig...
usch...

ta't lugnt!


krock.

Kommentarer
Postat av: Julia

men gud! va sa föraren då? :| du kan ju typ kräva skadestånd (gjorde rättskunskapsprov igår, haha!)

2008-03-13 @ 13:09:17
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0