uppstyrning...

ja, nu börjar saker och ting styra upp sig på jobbet..
eller nej, i min hjärna börjar saker bli bättre..
på jobbet kan det nog aldrig bli bättre..
usch... är fortfarande sur över klädpolicyn...
stod imorse och funderade framför garderoben..
jag äger typ 70 000 t-shirts...
det är ju löjligt..
-jo men ni får ha t-shirt... om det är en piké...
blääää!

anywho, är stolt över mig själv iaf..
över att jag fixar och donar och är en duktig medarbetare..

=)

hoppas ni mår bra idag allesammans..
solen skiner mellan molnen..
jag ska promenixa hem vid 16...
det är så skönt att sluta tidigt... =)
(dock jobbigt att börja 7..)

stay cool folks!

work.

Kommentarer
Postat av: Julia

jobbigt när annat folk ska bestämma vad man ska ha på sej :| piké har jag aldrig tyckt om fan x) men det är ju bra att det känns bra för dej o så på jobbet iaf, lixom det som är huvudsaken! kram

2008-03-05 @ 13:58:22
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0