usch för vissa...

det finns folk som inte vill väl..
som bara vill tjata, gnälla, klaga och trycka ner andra..
få andra att känna sig dåliga..
jag blir så extremt ledsen över att folk inte tänker sig för..
tänker innan de pratar eller agerar..
jag är inte perfekt
men jag vill iaf väl
och skulle aldrig kunna behandla någon så hemskt som du gör och har gjort..

tur att jag har folk i mitt liv som är bra mot mig..
jag älskar er och önskar er all lycka..

till er andra därute,
njut av era älskade..
å behandla andra som du själv vill bli behandlad...


ledsen.

Kommentarer
Postat av: anneli

jag blir så glad av att läsa din blogg, för du är alltid så positiv! jag fattar inte hur du orkar! jag gillar dina små uppmaningar till oss som läser, det är tänkvärda ord!

2008-03-19 @ 23:04:08
Postat av: Linnéa

wow, tack! =)

2008-03-20 @ 07:54:30
URL: http://modjiff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0