what's up, really...?

asså allvarligt, vad sker egentligen?
har vi förstört vår värld så himla mycket?
det ska inte vara som det är nu...
vädermässigt asså...
å, jo självklart skulle det kunna vara snö i slutet på mars..
men det är liksom vår och vinter varannan dag...
och nu bara öser det ner...
verkligen spö-snöar...
shit, på 2 h har de snöat fleeera cm..
å jag cyklar idag..

jag vill verkligen samsas med snön
(för jag bryr mig inte om det är kallt liksom)
och tänka;
det är lugnt, den får vara vara kvar så länge den vill..
men det är sååå jobbigt med snö..
det blir ju ändå bara is eller slask sen..

suck....
skärpning asså...
the world is fucked up...
and we're to blame..


vi måste vässa oss!
okej...? bra!


klimatväder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0