yes!!!!!

jag fick det!!! den! grejen! dom!!
whohoooo...
och nu får ni se hur löjligt det var...
 
ett par cheap monday-jeans från tradera..
har bjudit på dessa snygga stentvättade flera omgångar..
(de har sålts ett par 3 ggr... av olika säljare..)
och de har gått för 800:-, 600:-, 450:- och ja, jag har inte tyckt att det har varit värt det..
(eftersom att ord. pris är 400:-)
(nu kanske ni undrar varför jag inte bara har köpt ett par nya själv..
400 är ju ganska liiite pengar för ett par jeans..
men dom har varit tvärslut. överallt.....)

men nu, NU vann jag auktionen.
denna gång var det min tur..
och nu var det EXAKT min storlek...
(innan har det varit lite fel antingen på längd eller midja
men jag har tänkt att det får gå ändå, för att jag såååå gärna velat ha dom..)
och vad får jag betala nu då..............
130:- mohahahaa... jag är bäst!
och lyckligast....

dom kommer bli fett snygga...
(med min svarta skinnjacka som kom i förrgår... yeay!)

later dudes...


grejen.

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: tack va rar du är, du ska veta att du faktiskt är en sån person som det känns som om skulle kunna snacka med fast man kanske egentligen inte känner "irl" lixom. och sånna personer finns det inte direkt många av x) men det är mest en massa familjeproblem det där och jag orkar inte äns bry mej längre. mooovin'on ;D wow skitsnygga jeans och rätt storlek och rätt pris dessutom! kanske borde kolla runt lite på tradera :D kram!

2008-03-07 @ 10:32:34
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: Marcusrebekka

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2010-01-27 @ 12:35:33
URL: http://marcusrebekka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0