1 månad = rökfri

yes gott folk.
glada nyheter va?
jag har inte sagt nått tidigare till er för jag ville vänta tills det gått lite längre tid...
men nu idag, har jag varit rökfri i 1 månad, 4 veckor.. =)
det ni....!
å jag har inte ens varit nära ett återfall..
jag vaknade upp en lördag för 28 dagar sen och det slog mig;
vad håller jag på med? varför skadar jag mig själv på detta vis?
och sen bestämde jag mig för att bli en icke-rökare..
å nu är jag det...
klart att jag varit sugen men jag vill verkligen inte ta en cigg..
jag är otroligt förvånad över hur duktig jag varit och många runt omkring mig är vääälidgt stolta..
(det måste också nämnas att jag bor och spenderar mestadels av tiden med en rökare....)
så, grattis till mig, nikotinet är officielt ute ut min kropp, nu är det upp till mig....
å jag ska lyckas!!! (har lyckats redan faktiskt...)

bye bye ciggisar...
image1501
never again....!

ps. vaknade 7.45 och kunde inte somna om..
är såååå exalterad över imorrn....
då vi flyyyyyttar....  =)


nonsmoker.

Kommentarer
Postat av: Julia

:D så duktigt av dej! jag kanske oxå borde försöka mej påt, att sluta. har faktiskt inte prövat nån gång äns x) vem vet det kanske inte är lika svårt som man tror? lycka till med flytten!

2008-06-03 @ 12:51:12
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0