å så the saturday...

vaknade ca 11.30 vilket är sjukt för mig..
brukar vakna väldigt tidigt...
å med tanke på att jag somande innan midnatt kvällen innan..
jaja, behövde väl sova ut antar jag...

var på stan å letade skor, jacka å skjortor t lars..
gick sådär.. han är petig...
lite fick följa med hem iaf;
 
såå himla fina asså... =)
från wrangler å h&m..
jag plockade upp detta fina linne;
 
så fint mönster.. från gina tricot..
jaja, sen satt vi vid slottet å softade..
sen hem, kollade på filmen jack , haha den var kul..
sen lite nya avsnitt av las vegas, lite chickenbits å ris.. mmm...
å sen strax efter 21.00 så deckade jag, vaknade till vid 23.00 å sen somnade jag om för resten av natten..
sååå sjukt.. är sååå trött liksom.. =)
jaja, lika bra att sova då om jag nu behöver det..
lite pics på oss;
  
hihi.. =)
nu blire mer dharma & greg, lite frulle å sen stan tror jag...
have a nice day...

tröttiler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0