aaaaah... iiiiiiil...

i flera dagar nu har de ilat som f*****n i mina tänder...
...men bara de fyra längst fram, nere...
det är hemskt..
det slutar aldrig..
jag blir toookig asså...
aaahhh...
hjeeeelp... =)
image1416

blir förresten ingen mary kay-kväll för mammi är sjuk,
hon ligger hemma å spyr
(snälla rara gud, låt mig förbli frisk...)
synd, såg fram emot det...
får trösta mig med några sex & the city avsn å lite glass...
med detta;

samma som;

såååå gott asså...

nu ska jag 'ila' vidare...
hehehe asroligt asdåligt skämt.. =)


tandont.

Kommentarer
Postat av: Julia

mjo fast det är ju inte direkt som man har nåt val när man bor sådär långt ifrån varandra och han jobbar långa skift :/ hade varit annat om han hade haft körkort lixom. mäh, man får ta vad man får och uppskatta det lixom. hellre ses tre dagar i veckan än ingenting alls ju :) föresten ska han ändå sluta jobba där snart o då blire ju att ses mer! wey
älska såndär nougatsås, så gott!

2008-05-07 @ 15:59:35
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0