en great lördag...

har haft en bra dag med mamma på stan...
har handlat present t lars
(har redan en, men kände att jag ville ge en till...)
å sen köpte jag lite annat..
allt rosa.. så löjlig är jag.. =)
and proud of it!!!
blir ärligt så himla glad av rosa...
å jag lovar att majoriteten av alla tjejer därute håller med.. =)
orkar inte lägga bilder nu men kan berätta vad jag fick med mig hem;
en klocka, mormors-nattlinne, ett litet smyckeskrin och ett ljus...
sen köpte jag lite gott att äta till oss, både nyttigt och inte.. =)
nu blire lite sing a long efter att ha kollat las vegas och back to the future 3..
(har sett alla tre delar nu på 3 dagar på tv, klockrena är dom...)
nu ska jag ha en perfekt lördagkväll..
så d så!!!
god bless.


possi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0