fredagshets...

ja, tydligen har vi en deadline nu..
på jobbet..
men jag ska be å få tala om att jag tänker minsann inte jobba över..
jag tror bestämt att man enligt lag måste säga till lite mer i god tid än 24 h innan..
och det här företaget gör inte särskilt mycket för mig så varför skulle jag göra något för dom då....?
'one hand washes the other...'

yeye, fredag iaf, gårdagskvällen var jobbig...
men bra också..
lite mixat gråt å skratt..
ska hur som helst bli skönt med helg..
har ju hört rykten om att det ska bli fett fint väder.. =)


jobb.

Kommentarer
Postat av: Funbrain Poptropica

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2010-11-27 @ 21:21:01
URL: http://www.funbrainpoptropica.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0