lidköping vs parken...

asså så här är det va..
att hela min uppväxt har jag hatat kebabrullar och sånt..
å för några år sen kom jag ju på det att oj, jag har ju aldrig ens smakat kebab..
var då i lidköping, på lidköpings pizzeria (som det heter) och oh my goood,
godaste kebabtallriken.. best ever..
åt där oooofta...
och i örebro finns bara ett enda ställe där kebaben smakar lika bra...
*parken...*
men nu är det ju så att jag inte ätit kött på år å dar...
eller rättare sagt några månader... (bara kyckling och fisk)
har tänkt ta upp mitt köttätande men har bara inte blitt så..
(min mage är lite känslig och kött är ju ganska svårsmält..)
men idag blir det nog av asså.. =)
vi blir ju bjudna på lunch idag för att vi jobbade så hårt i fredags..
å då blir det kebabtallrik från parken... =)
's gonna be goooood... =)


kebab.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0