micke löser allt....?

jag fick ett ganska obehagligt mail igår...
det var inte kul att läsa och nu vet jag inte vad jag ska göra..
det låter väldigt allvarligt men nja, det är det också...
jag förstår inte varför människor är som dom är ibland..
ljuger, snackar skit, är hycklare och ja, var är omtanken...
det gör ont i mig av att tänka på hur världen ser ut...
usch, jag är så ledsen nu å vet inte hur jag ska agera...
men ikväll ska jag träffa en man, som många säger kommer att förändra mitt liv..
jag hoppas på det bästa...
nu ska jag snart slänga in valborgsbilder och sen blire frulle..
lars sover.. den sötlingen.. =)


changes.

Kommentarer
Postat av: Lokejennifer

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2009-12-03 @ 14:15:57
URL: http://lokejennifer.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0