change your mind man

Asså jag har alltid tänkt så här;
som ex, nån frågar mig om jag vill gifta mig i mitt liv, jag vill inte gifta mig nu men jag kan ju tänka mig att jag vill det nån gång så jag säger ja på den frågan..
men har nu insett att man kan ju aldrig aldrig veta hur man kommer känna i framtiden, om man nu inte kan se in i framtiden.. men det är ju inte många som kan det...
så nu när någon frågar mig om jag vill ha barn så säger jag nej.
för jag vill inte ha barn nu. och just nu känns det som att jag inte kommer vilja ha det heller.
men som sagt, man vet ju aldrig hur man känner i framtiden..
så detta inlägg handlar nog om människans rätt att ändra sig..
man måste få ändra sig... =)
punk. slut. over. out.

ps. blev väääldigt blond när jag slingade mig i måndags...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kalasrätt! alla ändrar sig, tur det!

2009-04-18 @ 23:01:10
URL: http://jenniferhelenemona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0