Happy-pics


Blir otroligt glad av denna bild på Hayden. Hon är sjukt vacker och har ett såååånt vackert leende.
Sen var hon extremt söt som liten, å bra skådis både var och är hon....

Sen måste jag lägga en bild på snyggaste paret ever!!!!

It is Chuck & Sarah from the awesomest show Chuck...
De borde bli ett par i verkligheten, vilken connection de har!!
Å såhär vill jag att mitt hår ska se ut (om jag fick välja asså);

Så snyggt asså! Ge mig.
Å sen denna bild;

Jag har svårt att finna ord för hur söt hon är på denna bild.
Vilket ansikte asså. Perfekt!
Jaja, bye!

Kommentarer
Postat av: Julia

mja fast jag kan inte riktigt hålla med om att det där stämmer alltid :p jag kan oxå nojja sönder mej över saker ibland och få ångest för allt och ingenting. antar att jag lärt mej att hantera det där lite grann doh :) må bäst vännen! kram

2009-04-23 @ 13:20:12
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0